Besök på hundklubb

Idag åkte jag med Tim, husse och en kompis och besökte  "Fritt följ". Tim var väldigt sprallig (det märks att han är lite understimulerad just nu när jag har tentaperiod). Det blev lite träning, korta stunder gick det bra men Tim roade sig även med att rejsa bort till husse vid inkallningen och få små tokryck till och från. Vi deltog även i race, tyckte Tim gjorde det bra, skoj och springa.... Han lugnade sig dock efter att han fått vila en stund i bilen, då var han riktigt trevlig och kontaktbar igen, lilla trollungen.

Det verkar vara en trevlig klubb med härliga människor (och hundar), även om jag säkert gjorde ett spännande intryck med min "vita fara" till känguru. Eller som en där ute uttryckte det..."han är som ett enda stort vitt lyckopiller".

Nåja, Tim sover sött nu iallafall efter alla intryck, inte lätt och hålla koll på allt på ett nytt ställe.

Kommentarer
Postat av: Andreas Qvist

Hej Trevligt att ni har hittat till Fritt följ!
Hoppas vi ses mera därute!!
//Andreas och hundarna...

2007-12-02 @ 21:28:52
URL: http://andreasqvist.webb.se
Postat av: kicki fohlin-svensson

Kul att du gillade oss på Frittfölj och ditt superhärliga yrväder var en riktig vitaminspruta.
Hoppas att vi ses många flera gånger och du är alltid varmt välkommen hos oss, och Tim får vara hur busig och vild han vill...!
Ha det gott/ Kicki Fohlin-Svensson

2007-12-03 @ 10:57:57
URL: http://www.kickifohlin.blogg.se
Postat av: Anna

Kul att se din härliga kille. Jag smålog lite och fick "flashbacks" från en tid som inte ligger allt för långt tillbaka, då jag gjorde mitt inträde i klubben med min vildhjärna. Hon fick snabbt namnet stridsvagnen av några vänliga själar (ingen nämnd, ingen glömd)! Så vitaminpiller tycker jag är ett väldigt snällt namn....
Hoppas du kommer tillbaka!

Hälsar matte och Nova(som spanade in Tim i smyg när ingen såg, trodde hon)

2007-12-03 @ 17:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0