Fira husse

idag fyller husse år så Tim fick vara med och morgonpyssla med mig i köket, det är inte helt lätt att göra iordning frukost på sängen med en stor Tim mitt ivägen. Sen blev det mysstund i sängen med nybakt bröd och te, Tim tyckte nog vi var lite konstiga men trivdes rätt bra mitt ibland oss och katterna i sängen. Tyvärr blev det ingen träning direkt idag för jag ska straxt iväg och jobba, så jag kommer hem sent. Tim får nöja sig med att umgås med husse och dom som kommer på besök ikväll för att fira honom.

Kommentarer
Postat av: Denise

grattis ^^

2007-12-19 @ 12:10:18
URL: http://baradenise.blogg.se/
Postat av: kicki fohlin-svensson

Jag vill önska Er
en riktigt God Jul och Ett Gott Nytt År!
Och självklart ett grattis från mig också..

Hoppas att vi ses snart framöver/ Kicki o schäfrarna!

2007-12-20 @ 07:31:21
URL: http://www.kickifohlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0