Fortsatt klickerträning med träapporten

Igår blev det inte så mycket träning, däremot en härlig promenad med pappsen och hans vovvsing. Nyttigt för Tim att hålla sig i skinnet trots att favvokompisen var med. Har jobbat vidare med klickerträningen av träapporten, idag fick Tim plocka upp den från golvet samt hålla fast den. Han visade ett mycket större intresse för den idag och släppte den inte alls riktigt lika fort. Det kanske finns ett hopp om att med mycket träning få det att fungera tillslut, det gäller bara att jag verkligen har tungan rättt i mun och planerar träningen, vilket kan vara nog så klurigt.

Tim på väg att plocka upp apporten...
image62

...och komma med den till mig
image63

Gör jag rätt nu matte?
image64

Min duktiga trollunge :) (matte är stolt efter allt kämpande)
image65

Passade även på att avsluta med lite kontaktövningar och "vänta".
Godis på tass, Tim väntar på "varsågod" kommando
image66


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0