Promenad med husse och lite annat

Jag mår fortfarande inte helt bra även om det är betydligt bättre så husse fick gå en längre sväng med Tim idag så han fick göra av med lite energi. Tim hade varit väldigt sprallig när de var ute, han behövde få springa av sig...
Tim hade sett några hundar på håll men självmant valt att gå till husse och "skvallra". Det bådar gott om han självmant väljer att visa för oss när det är hundar i närheten, kanske börjar en del träning att lossna så smått :)

Jag roade mig med att "leka" lite med Tim på eftermiddagen då han fick leta godis i sitt "dog brick". Han är fortfarande lite väl otålig när den kommer fram, det gäller att få honom att fokusera. Tim fick även en för tidig julklapp att roa sig med idag medans vi kädde granen, ett "kvackande" gosedjurslamm, det tyckte han var urmysigt.

Tjohoo vad det går
image92

Inte lätt och hålla koll på benen
image93

Tim spanat ut över landskapet
image94

Titta vad jag hittade husse!
image95

Tim med sin för tidiga julklapp...ett fint lamm!
image96


Kommentarer
Postat av: fia

Sweet doggy. :) Den ser väldigt frisk och kry ut. Hur gammal är den? Och har den ngt namn?

2007-12-23 @ 00:37:15
URL: http://ibubble.blogg.se
Postat av: Anna

Tack :) Hunden heter (Vita herdens)Tim och blir 3 år i mars.

2007-12-23 @ 09:54:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0