Stallpyssel och skogspromenad

Tim fick följa med när jag skulle till stallet. Han var nöjd över att få skutta omkring lös och göra av med lite energi. Det blev en promenad hem genom skogen sen. Tim var väldigt lyhörd idag, vi roade oss med lite balans, klätter och hoppövningar. Inte helt lätt att hålla koll på alla fyra benen om man är en sprallig herdehund med spring i bena. Vi mötte även ett par hundar sista biten hem när Tim var uppkopplad. Han skötte sig enormt bra, jag kallade in honom intill mig och han kom som ett skott utan att hålla fokus på mötande hund och var lugn och tyst.
Nu sover han gott efter förmiddagens utflykt...

Så här kul kan man ha i stallet...
image70

Min pinne...tugg, tugg...
image71

Vad vill du matte?
image72

Mycket att lukta på i skogen
image73

Vacker trollunge
image74

Äta is och slask...jag ska bli en brun herdehund...
image75

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0