Budföring och backträning...pust...

Ikväll åkte vi med Tim till en gammal igenväxt grusgrop där Tim fick skritta nedför backar och springa uppför ett par gånger. Vi gjorde även 4 längre budföringar på ca 300 meter imellan oss så Tim sprang ca 1200 meter sammanlagt. För att Tim skulle få använda huvudet lite och inte bara kroppen så fick han  bära med sig en dummie som han lämnade vid varje budföring. Tim var kanonduktig och jobbade på bra, han vart ganska trött men återhämtade sig fort när han fick en kort paus och lite vatten. Vi avslutade med en promenad med lek och bus. Jag bävar för om jag ska kunna jogga med Tim, min kondis är verkligen usel när det gäller att springa och jag tycker det är tråkigt att jogga. Jag undrar om jag kommer att lyckas få Tim nåt trött om jag ska springa, jag tror snarare att jag kommer vara helt slut innan Tim ens fått igång flåset... Får fjäska och se om inte husse vill börja jogga lite med Tim, han är ju än gammal orienterare.

Tim på väg till husse vid en budföring
image661

Duktiga Tim har full fart  till husse med dummien
image663

Husse försöker gömma sig bakom ett träd...gick inte så bra...
image664

Tittut!
image665

Matte jag vet att du har magfickorna fulla med gottis!
image666

Vackert med alla vitsippor
image667


Kommentarer
Postat av: malte o snok

du e ju på gränsen till underskön där du sitter som en sippa bland de andra, gullplutt!

2008-04-23 @ 13:33:05
Postat av: molle

Men nu får du sluta lägga upp såna vackra bilder på dej... matte bara skriker av glädje.. blir lite avis..

2008-04-23 @ 18:01:12
URL: http://bobmarley.bloggagratis.se
Postat av: Sacco

Som sign Kicki skrev tidigare "det vita lyckopillret" en kommentar matte älskar!! Stämmer till 100%.
Smart att leja in husse för joggingrundor!

2008-04-23 @ 21:03:39
URL: http://www.bjorkmannarna.se
Postat av: Sigge

Vad snygg du var bland alla blommor!!!!!!!

2008-04-24 @ 19:46:49
URL: http://svamphunden.bloggagratis.se
Postat av: camilla

Den var då den finaste vitsippa jag sett....
Åh så vackra bilder!

2008-04-25 @ 22:21:10
URL: http://www.bentley.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0