Inte mycket har hänt idag...

Idag har det varit en lugn dag, kan inte påstå att jag varit särskilt produktiv av mig. På kvällen åkte vi ut till frittfölj för att jag skulle vara med och kika lite när Kicki höll kurs. Tog en promenad med Tim först innan husse åkte hem med honom. Tim fick gå lös men efter ett tag kunde han inte hålla sig i skinnet (vara bara full i bus) så då åkte kopplet på eftersom han inte får springa och rejsa. Ja jisses, vad spring han har i kroppen nu...får se vad veterinären säger imorgon men jag hoppas att vi kan komma igång lite mer framöver för Tim har så mycket energi i kroppen just nu så han är som en stor gummiboll hela han.

Tim och jag ute vid frittfölj


Tim klev upp på lite bråte och balanserade...är jag duktig nu matte?


Godis och kelpaus...


Det var iallafall väldigt trevligt och nyttigt att kika på när kicki höll kurs och som vanligt var jag ju tvungen att komma med massa nyfikna frågor om ditten och datten...Eftersom jag tycker att hon är en duktig instruktör kan jag ju inte hålla mig utan att diskuttera en massa saker med henne...kraken hon får nog snart hål i öronen....  Jag fick hålla lite i en kontaktövning när de skulle gå slalom mellan varandra och alla hundar och förare var så duktiga så...får väl hoppas att jag själv inte framstod som en galen knasboll bara med mina små utrop "belöna där...duktiga!...jobba på...bra..."  osv... Annars har det inte hänt så mycket mer idag, bara vanliga promenader och massa med gos i soffan.

Kicki bygger slalom på valpkursen


Två av sötnosarna på lössläppet

Kommentarer
Postat av: Tessan och "pälsbollarna"

Visst är dom goa det små kräken;) Är så trött så jag vet inte vad jag skriver....

Kramis!

2008-08-18 @ 23:12:33
URL: http://www.ackebus.bloggagratis.se
Postat av: malte o snoken

å vilka goa bilder på dig o timsingen ihop! jag tror nån gillar sin matte jag!!

2008-08-19 @ 13:01:52
Postat av: camilla

Hoppas det går bra hos veterinären i morrn.

2008-08-19 @ 20:10:00
URL: http://www.bentleypojken.se
Postat av: Sally

Tack! ;) Söta foton!

2008-08-19 @ 20:45:29
URL: http://rallysally.webblogg.se/
Postat av: Sigge

Nååååå jag är nyfiken hur gick det, vad sa veterinären????????

2008-08-19 @ 21:10:09
URL: http://svamphunden.bloggagratis.se
Postat av: Elisabeth

Var lite nyfiken på vad veterinären sade idag..

2008-08-19 @ 22:12:11
URL: http://www.bjorkmannarna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0