Lugn dag...

Idag har det inte hänt mycket, jag har mest känt mig trött och seg så Tim har inte fått så mycket till aktivering. Har mest roat mig med att besöka tvättstugan. På eftermiddagen fick vi besök av pappa och Zingo ett tag och Tim fick et busryck och for som en tetting här hemma. Han lugnade sig dock rätt kvickt och resten av kvällen har varit lugn. Imorgon hoppas jag på lite uppehållsväder så jag kan lägga ett spår till Tim, han skulle nog behöva det för att göra av med lite energi.

En stor del av dagen har spenderats såhär...Tim sönderpussad av matte...


Hela djurflocken här hemma (förutom damråttorna då...)


Tim drog igång Zingo i sitt busfnatt när han kom på besök




Ordningen återställd...



Kommentarer
Postat av: malte o puss-snok

ååååå vicken gosig bild man blir ju alldeles som smöööör!!!

Va fint timsingen matchar inredningen!!

våran matte har klappat igen sin skåneblogg så ru vet liksom, hon säger att hon måste spara energi o lägga på sitt arbete i höst. men vårans blogg finns kvar o frodas!

fler pussar till pusskalaset!!

2008-08-21 @ 10:12:34
Postat av: camilla

Skulle ju rösta på den underbara Timse på fototävlingen men det går inte alls :-(

2008-08-21 @ 11:28:22
URL: http://www.bentleypojken.se
Postat av: molle

men hos oss är allt dammråttorna oxå på besök...

2008-08-21 @ 18:07:00
URL: http://bobmarley.bloggagratis.se
Postat av: Sigge

För att hitta sånt där spaskum så ska du leta reda på en bäck med mycket rinnande vatten. Där hittade jag mitt.

Badade en massa åt dej idag.

2008-08-21 @ 18:39:22
URL: http://svamphunden.bloggagratis.se
Postat av: Tanten

Lika vacker som vanligt Tim! Skönt med lite sällskap kan jag tro, även om man får ta det lugnt. Pussa på katterna från oss!

2008-08-21 @ 19:09:10
URL: http://ettlitetkatteri.bloggagratis.se/
Postat av: malte o avis-snok

matte bara går in här o suckar o säger att ni är så töta så töta...nu får ni lägga av med det där goset!

2008-08-21 @ 19:54:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0