Lugn dag idag

Idag har hundarna fått en lugn dag, för Inas del är det ju bara bra för musklerna att få återhämta sig efter långpromisen igår och Tim fick en extra vilodag för tassens skull (nu rör han sig som vanligt igen). Masserade igenom hundarna lite lätt igårkväll och dom känns faktiskt ganska fina i muskulaturen just nu båda två, även om Tim fortfarande är alldeles för omusklad baktill men vi jobbar på så gått det går med tanke på hans höft.
 
På eftermiddagen fick vi besök av pappa och Zingo som kom över på middag. Det var roligt att se Ina idag, hon la sig hos pappa i soffan och storgosade, kul att se att hon börjar släppa in folk i närheten mer och mer.

Nu har Tim och Ina fått varsit "juligt" tuggben att roa sig med.

Är det här till mig matte?


mmm...gotti gotti....




Kommentarer
Postat av: Carolina & Latte

Skönt med lugn dag vovvarna! Det är ni värda, som alltid jobbar så hårt! Njut, njut! Själv så har matte badat, borstat och klippt mig idag! Usch... Då tyckte jag faktiskt synd om mig, jag hatar att bada!



Kramelikramizar från oss till er!



//C&L

2008-12-28 @ 21:47:26
URL: http://www.latte.bloggagratis.se
Postat av: malte o snoken

underbara gnagbilder, timsingens uppsyn på första bilden med läppen ut lite sådär är så vansinnigt gullig! jättepuss på näsan!!

2008-12-29 @ 16:13:33
Postat av: Cavvetjejernas matte

Gottigt det ser ut med jultuggis!

2008-12-29 @ 18:48:45
URL: http://www.cavaliersajten.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0