Lydnadsträning med husse

Idag var jag och husse ute med Tim tillsammans så jag passade på att fota dem medan de tränade lite lydnad i en igenväxt grusgrop. Tim gick bra och det var nyttigt för mig att se honom med någon annan i lydnaden. Fasiken vilka fina lägganden under gång husse får till imellanåt, mer fokuserade än när jag och Tim tränar. Tim blev lite distraherad av att jag var med men jag tycker ändå det gick bra eftersom husse håller sig så lugn och fokuserad.

Tim hade en härlig attityd i fritt följ
image346

Bäst och hålla koll på husse
image347

Läggande under gång
image348

Ställande under gång har Tim lite svårt för men idag var han duktig tillslut
image349

Inför inkallning
image350

Fullt fokus mot husse!
image351

På väg att vända runt rumpan...inte lätt att ha koll på alla ben
image352

fritt följ direkt efter inkallningen
image353


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0