Vintervargar

Att detta inlägg döptes till "Vintervargar" kommer sig av att jag en gång på en promenad med Tim stötte på ett litet barn som storögd tittade på sin mamma och utropade..." titta mamma, en vintervarg! " Ett smeknamn som lever kvar sen dess.

Tim är ju smått tokig i snö så idag fick han leka med pappas hund Zingo. Tycker bilderna talar ganska bra för sig själva, dom trivdes utmärkt i snön (jag med för den delen). Vi såg en hund på håll men jag joggade bortåt och både Tim och Zingo höll sig snällt vid mig. Tim såg även några människor ganska nära men lyssnade fint och hade bra koll på mig, skönt när allt funkar och mattes ord går fram :)

Inte lätt och bromsa med Zingo tätt bakom
image127

Ta mig om du kan tycker Tim...
image128

Grabbarna bus, (Tim närmast i bild)
image129

Vilopaus (Tim närmast)
image130

Zingo har hittat en intressant doft
image131

" Vintervargen  Tim "
image132


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0