Baggenkoppel

Idag blir det inte så mycket bloggat då jag mest tagit det lugnt och legat i soffan för att kurera mig. Det var några som var nyfikna på kopplet jag köpt från Baggen  (mer finns att läsa på http://www.baggen.se/) . Kopplet har en elastisk del som verkar ryckdämpande och finns i några olika längder, jag köpte ett 2 meters som jag tänkte ha vid påvisen på söket då Tim gärna ligger på en del och jag vill skona hans nacke och mina armar. Tanken är ju att få honom att hålla ett lite lugnare tempo framöver men nu i "början" vill jag inte dämpa honom för mycket så att han riskerar att tappa driv ut till figgen.

Baggenkoppel


Lägger även ut an bonusbild på Tims nya halsband som är tänkt att användas tillsammans med kopplet. Färgerna är lite konstiga då kortet är taget utan blixt eftersom det är reflekterande.


Nu väntar sängen så hoppas jag att jag är piggare imorgon för Tim behöver ett träningspass innan han klättrar på väggarna här hemma, han har ju vilat ett tag från träning nu när jag varit borta. Det är avslutning på vår lydnadskurs på torsdag ochså, känns inte som vi har dom bästa förutsättningarna att göra bra ifrån oss...

Kommentarer
Postat av: Kasper

Tjena Tim, vill bara säga hej, trevligt att du kommer år datorn igen :-) Och att du får fortsätta att lära din matte hur hon ska bete sig på kurs.

Önskar att någon kunde lära min matte när det EGENTLIGEN är läggdags också! Gäsp! Jag orkar snart inte göra henne sällskap längre!

2008-07-09 @ 02:35:32
URL: http://www.belof.se/Kasper-index.htm

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0