Slödag inomhus

Idag har det blivit en slödag, gjorde en av mina omtentor igår och fick reda på idag att jag klarat den (skönt!) så jag tyckte jag skulle få en vilodag innan det är dags att börja plugga till nästa. Det har blåst en hel del idag så Tim och jag har mest tagit "tråkpromenader".  Skulle ha börjat en fortsättningskurs i sök idag hos samma instruktör som vi gått för innan men dagens tillfälle blev instält då det blåste aldeles för mycket. Man vill ju inte gärna få en stor gren i huvudet...
På em/kvällen fick vi besök av min pappa och hans vovve Zingo så Tim och han fick varsit tuggben att roa sig med, dom fick även smaka varsin överbliven pannkaka från middagen så dom var nog ganska nöjda trots "blåsig vilodag".

Det märks att Tim varvar ner direkt när jag själv börjar stressa av...han har mest haft ryggläge idag...

Kommentarer
Postat av: malte o snoken me matte

GRATTIS!!!!! va skönt!

2008-06-10 @ 22:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0