Bära sökrullen inne

Idag fick Tim bära sökrullen lite inomhus i hallen medans Zingo fick vara inne i köket för att inte störa. Utan kommado fick han springa till husse som satt på huk och gav honom rullen och sen tillbaka till mig med den. Vi turades även om så att jag gav rullen (höll den mot golvet) och att sen att Tim fick ge den till Jonas. Sammanlagt fick han göra detta 4 gånger. Tim var jätteduktig, tog rullen och sprang förväntansfullt till den andra där det vankades beröm/köttbulle. Ska prova detta utomhus vid tillfälle där en av oss går bort ca 5 meter.

Duktiga Tim provat att bära rullen
image391

Annars har det mest varit en lugn dag, jag är trött efter allt plugg så det har mest varit gos och mys här hemma. Jonas tycker Tim varit lite bättre vid hundmöten ett par dagar nu jag hoppas det håller i sig, att han vågar lita på att vi skyddar honom vid hundmöten och tar den rollen så han kan vara trygg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0