Glad påsk!

Idag fick Tim och Zingo (och pappa) följa med på påskmiddag hos husses mormor. Tim blev jätteglad när han kom på vart vi skulle, han formligen älskar husses mormor (och hennes goda mat). Hundarna uppförde sig riktigt bra förutom att dom tiggde lite så jag fick säga åt dem på skarpen att gå och lägga sig. Husses mormot är så go, hon hade tagit fram egen mat till hundarna, kycklinglevergryta med pressad potatis till och köttbullar. Hon tyckte att dom minsann skulle ha smaskig mat på påsken dom med och hundarna var inte sena med att smaska i sig alla läckerheter. Kvällen här hemma har varit lugn, det märks att det tar på hundarna att vara borta hos andra med nya lukter, ny miljö och ett visst krav på att sköta sig.

Vill passa på att önska alla en Glad Påsk!

Två små påskhundar, bara kvasten som saknas
image475

Trollpackan Zingo
image476

Påsktrollet Tim
image477

Tim sitter fint med tulpaner, mattes goa apportör :)
image478

Kommentarer
Postat av: Tessan och

Men käre nån då så söta påskkärringar!!!
Ha en bra helg...
Kramis
Tessan

2008-03-21 @ 23:20:34
URL: http://www.ackebus.se
Postat av: Anna H

Vad söta ni är ni två, Zingo och Tim. Sen måste jag önska Timse grattis på födelsedagen! Jag och Jonna kommer senare idag med en present :)

2008-03-22 @ 07:56:50
Postat av: malte o snoken

å e det
till o fyllt år!! stort grattis i efterskott era små söta påskkärringar!! Tänk va matte kan hitta på!!

2008-03-22 @ 08:00:09
Postat av: Sigge

Men GRATTIS även om det är en dag för sent.
Du jag har samma bekymmer fats jag är svart. Matte gnäller alltid om att jag är mer brun än svart och stinker. Hamnar alldeles för ofta i tortyrkammerna efter mina härliga spagropsbesök.
Ha en riktigt bra påskafton

2008-03-22 @ 09:49:17
URL: http://svamphunden.bloggagratis.se
Postat av: Cavvetjejerna

Åh, så söta påskkärringar
Påskpussar till er

2008-03-22 @ 11:37:04
Postat av: molle

men vad ser jag... påsk gubbe hade varit på sin plats.... skämsigt för alla tjejer som kollar...hihi

2008-03-22 @ 12:46:27
URL: http://bobmarley.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0