Hur kul kan man ha med en boll?

Idag blev det lite träning under promenaden, passade på att göra lite inkallningar när Tim var upptagen med annat, fungerade kanon, han kom som ett skott  :)  Blev även lite platsliggning och sitt stanna kvar samt ställande. Tim var lite störningskänslig vid platsliggning men annars gick det ganska bra. Hade bollbelöning vid platsliggning och ställande där bollen fick ligga bakom Tim och sen efter momentets slut fick han frikommando och bus med bollen. Det fungerar riktigt bra eftersom jag då får en dragning bakåt på Tim så att han inte flyttar sig frammåt/kryper.Tim är rätt söt, han gillar verkligen sin boll!

Ställande (snygg frambensställning...hmmm...)
image517

Platsliggning
image519

Ett litet bildespel på hur kul det kan vara med en boll som belöning....
image520

Ta bollen!
image521

Tjohoo....
image522

Weee....
image523

Den smiter!
image524

Bus!
image525

Min boll och jag....
image526

Kommentarer
Postat av: molle

men vad kul du verkar ha med din boll,, jag leker aldrig själv.. matte tycker att jag är tråkig.. Platsliggning är jag bra på...

2008-03-28 @ 19:14:07
URL: http://bobmarley.bloggagratis.se
Postat av: Cavvetjejerna

Så lycklig han över sin boll Timsevimse

2008-03-28 @ 23:26:25
URL: http://cavaliersajten.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0