Sökrullen är kul!

Idag provade vi att låta Tim hämta sökrullen utomhus lite mer. En av oss gick ut några meter medan Tim såg på och sen släpptes han och fick hämta sökrullen som han sprang in med. Han var jätteduktig och fokuserad, han bromsade till och med in för att kunna gripa rullen. Han var lite osäker precis när han tagit den om han skulle springa tillbaka med den eller stanna men fattade snabbt eftersom han fick beröm när han kom med den. Sen kan hans osäkerhet ha att göra med att jag inte ville lägga in några kommandon så här i början. Tyckte iallafall han var duktig. Ska bli kul och se om det funkar på sökkursen också då det är så mycket andra störningar med ny miljö, fler människor, dofter mm.

Försöker få lite kontant innan vi börjar
image408

Tim har full fart ut till husse som håller sökrullen mot marken
image407

Tim har gripit sökrullen och är påväg tillbaka till mig
image409

Full fart in med rullen till husse (ser ni mig bakom snåret?)
image410

Min duktiga Timsevimse har hämtat rullen hos mig och sätter fart mot husse för att lämna den
image411

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0