Mera bloggande...

Jag lovade mig själv när jag startade denna blogg att den skulle riktas mot Tim och våran träning och inte innehålla en massa andra saker, därför har jag idag startat ytterligare en blogg som kommer att fokusera på ett annat av mina intresse, nämligen matlagning samt eventuellt lite blomster av olika slag. Bloggen tillägnas min goda vän och studiekamrat Anna som under tre års tid tillbringat en hel del tid hos mig där hon flitigt provsmakat min mat  då hon inom snar framtid kommer att flytta. För att både hon och jag ska komma ihåg alla goda maträtter vi ätit, kommer en del recept att skrivas ner på bloggen Om någon är intresserad av att kika är adressen: http://annasmatmys.blogg.se/

Kommentarer
Postat av: Anna H

Tänk, en blogg tillägnad BARA mig!!! Kan livet bli bättre? Synd bara att jag nu måste göra min egen mat :( *haha*

2008-05-17 @ 07:25:48
Postat av: Sacco

så kul, där ska matte titta in lite senare ikväll eller imorgon.. matinspiration behövs säger hon..

2008-05-17 @ 21:38:45
URL: http://www.bjorkmannarna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0