Stressad matte = ingen hundträning

Det blir inte så mycket bloggande just nu några dagar då jag är inne på slutet av min universitetsutbildning och har fullt upp med plugg, stundande tentor och seminarier så Tim har tyvärr fått ta det lugnt sen i södags och får nöja sig med lite tråkpromenader och gos. Tur att han iallafall klarar av att vara inaktiv ett par dagar utan att klättra på väggarna. Dock blir han ju tyvärr påverkad av min stress och trötthet då han blir väldigt lättstressad, närgången och gosig när han märker att jag är övertrött. I vanliga fall hade husse kunnat hitta på lite med Tim men han kommer att vara bortrest via jobbet ett par dagar så vi får klara oss ändå. Tack och lov tar jag förhoppningsvis min examen snart så det blir lite lugnare (om jag klarar tentorna...) .

Halllååå.....det är tråååkigt här hemma nu...
image797

Ja, ja....jag ligger väl här och sover då.....
image798


Kommentarer
Postat av: malte o snokis knas-matte

å men du är väl en sötpropp på både mage o rygg! man vill greppa tjocknäsan o pussa sig trött!!

2008-05-21 @ 11:08:31
Postat av: molle

ge inte upp Tim.. matte är snart klar.. och kan vara med dej

2008-05-21 @ 18:51:33
Postat av: Sacco

Efter regn kommer solsken! Tänk så extra roligt det ska bli efter att ha tagit det lugnt ett par dagar.

2008-05-21 @ 19:43:15
URL: http://www.bjorkmannarna.se
Postat av: Sigge

Tack snälla för ditt stöd angående monstren!
Verkar som om det bara är du och jag som begriper vilka opålitliga varelser det där är.
Matte stod minsann och smörade för dom!
Njut av vilan nu och skaffa dej en massa energi till allt skoj som kommer när din matte är klar!

2008-05-21 @ 21:50:53
URL: http://svamphunden.bloggagratis.se
Postat av: malte o snok me matte

lycka till med pluggandet, vi håller tassar o tummar att tentorna kommer att gå galant!
(visst är det lite småjobbigt o konc sig på arbetet när man har en suckande o stirrande hund i nacken...)

2008-05-21 @ 22:38:15
Postat av: camilla

Lycka till med allt pluggande!!
Tim ser ju att att njuta av sin ledighet iaf. *fniss*

2008-05-22 @ 07:53:29
URL: http://www.bentley.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0