Tisdagens badning

Har inte bloggat på ett par dagar då det varit myckat annat med plugg och så. I tisdags var vi iallafall och badade med Tim och Zingo (pappas hund). Zingo var verkligen överlycklig och Tim hade jättesvårt att hinna hämta några leksaker innan Zingo redan snott dom så vi fick låta dom simma lite om varandra. Tim hittade en leksak där som jag tror tillhör Tessan, lite roligt eftersom jag lovade henne att Tim skulle hämta hem hennes leksaker som försvunnit  :) Så nu ligger leksaken i bilen och väntar på att komma tillbaka till tessan och hennes krullisar.

Zingo skulle simma med alla leksaker
image687

Den är min! Tim vill ha leksaken
image688

Jag fick den!
image689

Tims simskola:
1, ha en klar målbild!
image690

2, använd delfinstilen för att ta dig frammåt
image691

3, avsluta med att föra fram tassarna och hoppa ut mot målet
image692

Tessan, är inte detta din leksak som Tim hämtat upp ur vattnet??
image693

Kommentarer
Postat av: Sacco

Tack för simlektionen, tror vi kan behöva den:)
Inte utan att det är lite likt en delfin:)

2008-05-01 @ 17:36:19
URL: http://www.bjorkmannarna.se
Postat av: Sigge

Bada bör man göra varje dag!!!!!!
Jag klarade av smällandet, bara jag slipper vara ute så går det bra

2008-05-01 @ 19:15:05
URL: http://svamphunden.bloggagratis.se
Postat av: Tessan och

Duktiga duktiga Tim!!! Visst är det "pälsbollarnas" lilla badleksak!!!

Simstilen är ju bara "One Of The Kind"!!
Kramis

2008-05-01 @ 21:52:29
URL: http://www.ackebus.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0