Inte hänt mycket...

Tim vid tangenterna idag (med viss hjälp då...) för matte säger att hon är aldeles flamsig och vimsig idag efter nån massage hon fått som visst släppte massa spänningar. Iallafall så har det inte hänt mycket dom sista dagarna, mest fått vanliga promenader där jag fått gå en del lös så länge jag är lugn. Idag fick jag iallafall följa med när matte skulle fika hos en bekant som har två hundar så det var mysigt, fast matte var lite taskig som inte lät mig busa en massa med dom... nåt om att jag visst ska vara lugn, suck! Jag vill inte alls vara lugn, har massa energi nu och så fort matte försöker träna nåt litet med mig så säger hon att jag formligen exploderar av ivrighet att jobba och att det mest slutar med flams och trams...Förstår inte alls vad hon menar... Ikväll fick jag iallafall göra en kul grej, matte gömde en spårapport som jag fick leta upp och komma med till henne, det gick visst bra för jag fick massa goda köttbullar. Sen tyckte jag att det var så kul så jag försökte göra flis av spårapporten, det tyckte matte var mindre roligt, otacksamm är vad hon är!

Här sitter jag med spårapporten framför matte så att hon ser att jag hittat den


Sen säger matte att jag visst fick ett stolleryck och försökte dra igång matte att leka vilket inte gick så bra...


Matte hälsar att jag mer och mer börjar tycka om stretchingen även om jag inte riktigt förstår vitsen av att stå still medan hon pillar och donar med mina ben...Men det är ändå ett evigt pysslande tycker jag, frammåt och bakåt och utåt med benen....men men matte säger ju att det är bra för min rörlighet så jag får väl ha tålamod med henne och ska jag vara ärlig så är det rätt skönt imellanåt.

Frambenen


och bakbenen


Gonatt!

Kommentarer
Postat av: malte o snoken

Å timsingen du är väl världens sötaste gonatt hund du! Va bra att du funnit dig till rätta med stretchingen! Låter som både matte o hund varit flamsiga...kanske spänning som släpper på alla håll!

Vi tycker timsingen kunde extraknäcka som fluffig huvudkudde åt oss....!!! Va inte det en bra idé!? vi tror du e super fluffig!!

2008-09-02 @ 10:02:16
Postat av: Tessan

Timse vimse vovve klättrar upp för sängen

ner faller kuddar Timse ligger ner!!

Opp klättrar matte gosar med sin hund

Lille Timse vimse somnar snart igen!!

( ja melodin förstår du nog vilken? )





Hi hi ja ja mina sånger är väl inte så jätte bra men....

2008-09-02 @ 12:09:36
URL: http://www.ackebus.bloggagratis.se
Postat av: Kasper

Inte lätt att inte få busa, inte när buset spritter i kroppen! Men stretcha på du, så ska du se att snart kan buset få utlopp! Och nu är det väl snart simmardags igen. Tursamt nog så har jag fått simma i sjön idag. Medan matte plockade kantareller alldeles vid stranden!

2008-09-02 @ 16:33:09
URL: http://www.belof.se/Kasper-index.htm
Postat av: molle

det är verkligen jättebra att sträka ut musklerna så där... jag gör det oxå...

skönt att få ta det lugnt.. skulle jag oxå vilja.

2008-09-02 @ 19:11:50
URL: http://bobmarley.bloggagratis.se
Postat av: camilla

Gonatt sötnos!!!

2008-09-02 @ 21:26:01
URL: http://www.bentleypojken.se
Postat av: Molly

Det ser riktigt skönt ut det där med stretching!

När jag och matte gick agillitykurs för några år sedan, så lånade matte ut mig till en instruktör som ställde mig på ett bord och visade på mig hur stretching gick till.

2008-09-02 @ 22:48:24
URL: http://cavaliersajten.bloggagratis.se
Postat av: Annicka

Hej!



Fantastisk att titta in på din blogg. Man blir riktigt engagerad och vilket fint jobb du lägger ner på Tim.

Vilka fina bilder.

Annicka med alla vovvar

2008-09-03 @ 07:03:17
URL: http://vitherdehudregister.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0