Inte lätt och veta...bakslag?

Idag har Tim mest fått vanliga lugna promenader men på eftermiddagspromenaden strosade Tim lös lite i lugn och ro och då tyckte jag att han rörde sig lite konstigt. När vi kom hem kände jag igenom honom och kollade rörligheten men hittade inget. Nyss när han rörde sig igen  här hemma tyckte jag att han verkade lite stel i höger bakben/höft men efter ett par steg gick det över och jag hittade inget. Det är så himla svårt och veta om det är inbillning eller nåt tillfälligt eller att han faktiskt har ont, han visar ju inget när man väl känner igenom honom och efter en stund verkar han ju röra sig som vanligt igen. Nåja, imorgon har vi simtid på norsholm igen så jag får be att dom känner igenom Tim lite extra ifall det är något eller inte. Usch vad trött jag är på att inte veta hur Tim själv känner det, han verkar ju pigg och glad iallafall och har svårt att hålla sig i skinnet bitvis på promenaderna.

Vadå gå lugnt i koppel, jag är ju en vit känguru med massa enegi...


Matte ska vi göra nåt? nu, nu, nu.....


Kommentarer
Postat av: Kasper med matte

Usch ja, förstår att det inte är lätt för mattar att veta precis hur vi har det. Men ni anar, det har jag märkt. Nästan som om ni har ett sjätte sinne när det gäller oss!

Fast jag för min del tror att du mår ganska bra, Timsen! Lycka till i morgon med simningen!

Tasshållning och lite nosgos!

/Kasper

2008-09-17 @ 23:09:10
URL: http://www.belof.se/
Postat av: malte o snoken

ja det måste vara frustrerande o inte veta hur det ligger till liksom, o här där vi är hypokondriker med stort H så inbillar vi oss saker hela tiden så det är inte så lätt förstår vi...

vi håller tummarna att det var inbillning...massa extra nosgos till matte från taxbrorsorna med de mjuka hakorna!(se upp för kungakronorna är ju lite sticksiga o få i ögat förstås...)

2008-09-18 @ 09:59:42
Postat av: Tanten

Jag tycker så synd om er, en så levnadsglad hund och så få hålla igen hela tiden. Hoppas verkligen att simningen gör att det blir bättre snabbt!

2008-09-18 @ 11:32:38
URL: http://ettlitetkatteri.bloggagratis.se/
Postat av: lotta

Vilken fin hund du har. Halkade in på din fina blogg och fastnade ett bra tag!

2008-09-19 @ 19:25:55
URL: http://www.juniocola.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0