markera spårapporterna

Idag fick Tim gå ett kort spår  där jag lagt ut tre små spårapport och en slutapport för att se om han markerade dem ordentligt, han var lite ivrig och sprang förbi en liten spårapport men markerade de andra tre genom att lyfta upp dem och komma in med dem till mig så jag är nöjd ändå. Visserligen ska han ju inte slarva som han gjorde med den första idag men med tanke på att han är så taggad nu när han får jobba lite så tycker jag inte att jag kan kräva fullt så mycket som jag brukar med nuvarande omständigheter.

Spårar


In med spårapporten till matte...


sniff, sniff...


En till spårapport matte!


Kolla matte, jag hitta slutapporten...


Min älskade trollunge njuter i det fina septembervädret...


På kvällen fick Tim vara hemma med husse och ha det lugnt och skönt då jag var iväg och var med när Kicki och Eva började sin valpkurs ute hos Anita. Nu blir det nog sängen, vart trött bara av att se på...natti, natt!

Kommentarer
Postat av: Tanten

Med risk för att bli tjatig: Tim är så vacker att jag blir alldeles glad över att se bilder på honom! Den sista bilden är underbar!!

2008-09-02 @ 22:55:37
URL: http://ettlitetkatteri.bloggagratis.se/
Postat av: Tessan

Visst är Timse vacker!!



Sov gott är allt jag orkar skriva nu;)

2008-09-03 @ 00:04:40
URL: http://www.ackebus.bloggagratis.se
Postat av: malte o snoken

å va kul för timsingen o va ute o spåra lite igen, klart man ligger av sig lite men vi tyckte han var jätte duktig!!! Puss på trollnäsan!

2008-09-03 @ 09:18:20
Postat av: Sigge

Så skönt att du i alla fall får göra nånting!

Vacker är du fast du är kille............

Jag har försökt stjäla från polisen idag.

2008-09-03 @ 19:40:15
URL: http://svamphunden.bloggagratis.se
Postat av: molle

kul för dig att du fick spåra , du gillar ju det..

träffade en sån som du idag...

Hon var jätte söt..

2008-09-03 @ 21:21:23
URL: http://bobmarley.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0