Hemma igen med träningsvärk i kroppen...

Nu har vi kommit hem från Stöten, vi kom hem runt 18 tiden och sen for vi och hämtade hundarna. Tim var ju hos pappa så jag hämtade honom först och sen fick han följa med när vi hämtade upp Ina. Tim var överlycklig och se oss igen och även Ina verkade riktigt glad att vi kom, om än lite osäker på vart hon skulle vara. Tycker Ina verkar ha tagit det riktigt bra ändå, det har ju varit lite omställning för henne att först komma till oss och sen tillbaka tillfälligt till sina förra ägare och nu hit igen. Hon verkar ta det med ro att vara tillbaka hos oss ändå så jag hoppas det är en indikation på att hon har trivts de veckor hon hann bo hos oss innan semestern.

Var kul att se hur lätt Tim och Ina fann varandra igen efter att ha varit frånskilda en vecka även om de konkurrerar lite om min uppmärksamhet just nu. Tim vill gärna vakta mig lite här hemma och ha koll på var jag är samtidigt som Ina vill ligga där jag är så det är lite fullt upp runt benen just nu. För tillfället verkar dock Tim funnit sig tillrätta i sängen medan Ina ligger brevid mig i datarummet, ingen risk att man går obemärkt förbi här hemma just nu. Väldigt skönt att vara hemma igen, har saknat hundarna en del speciellt mot slutet av veckan.  Är öerhört tacksam över den  hjälp vi fått med hundvakt och kattskötsel av pappa samt Inas förra ägare, Ni är guld värda som ställer upp med trygga hem åt hundarna annars hade det inte blivit någon semester för våran del.

Nu väntar sängen...får kolla allas bloggar imorgon... Är trött efter att ha försökt åka skidor i en vecka, många muskler som fått jobba trots att jag åkt i snigelfart i de snälla gröna backarna, nåja inga brutna ben blev det iallafall. Uppdaterar mer imorgon från stöten med lite bilder och kanske en film på mig där jag ser ut som bambi på hal is i skidbacken ;) Nattinatti!

Kommentarer
Postat av: Sazsa

Den filmen ser vi fram emot ;)

Härligt att höra att ni kom hem utan brutna ben! =D

2009-01-12 @ 01:35:58
URL: http://champagnehigh.blogg.se/
Postat av: Frippe

Hejsan på er!

Välkomna hem!!

Vad kul att ni kommit hem igen.

Ser framemot bilder och film,hoppas att du sov gott och att inte träningsvärgen har tagit över i natt..

Krameli kram på er...

2009-01-12 @ 07:17:06
URL: http://frippe.bloggagratis.se
Postat av: malte o snoki

å låter som ni haft kul! man upptäcker ju muskler man inte trodde man hade...

va skönt att det gått bra för vovvarna! pussa på dom rejält idag!

2009-01-12 @ 14:28:14
Postat av: lotta, Juni o Cola

skönt att ni är hemma o allt gått bra på er vintersemester:) kramis

2009-01-12 @ 16:52:07
URL: http://www.juniocola.bloggagratis.se
Postat av: Sigge

Så bar att ni är tillbaka igenutan brutna armar o ben. ser fram emot bilder-

2009-01-12 @ 18:59:43
URL: http://svamphunden.bloggagratis.se
Postat av: Elisabeth och Sacco

Välkomna hem!

2009-01-12 @ 19:26:49
URL: http://www.bjorkmannarna.se
Postat av: Cavvetjejernas matte

Kul att ni är tilbaka igen oskadda och välbehållna.

Hoppas ni haft riktigt kul!

Kram

2009-01-13 @ 22:45:18
URL: http://www.cavaliersajten.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0