sängläge...

Inte mycket att berätta...har mest tillbringat dagen såhär omgiven av vovvarna som vaktar sjuklingen...


Goseligos Ina, min lilla varulv.....


Har fortfarande lite feber och har mest vilat först i sängen och sen hasade jag bort till soffan och fortsatte vila framför tv:n. Nu mår jag lite bättre för stunden mest tack vare panodil och kopiösa mängder te. Hundarna håller på att krypa ur skinnet trots att husse tar ut dem på promisar så gott han kan då han börjar piggna till lite. Tim har börjat vakta Ina lite utomhus, vill gärna visa alla att det är hans tik och att ingen ska komma nära....suck... Tim börjar ju gärna med såna saker när han är understimulerad och så det blev väl lite extra nu eftersom dom var ifrån varandra och oss en vecka. Nåja, får se hur mycket som ger med sig bara dom kan börja aktiveras igen snart, annars får jag ta ett par extra egna promenader med Tim och träna allmännhyfs igen (och ev brytkommando) för just nu beter han sig lite som en huligan min lilla sprättpelle!

Kommentarer
Postat av: Pia

Det var ju inte kul. Jag var i Lambohov i morse Tänkte mycket på er då jag såg din pappa och Zingo

Nu måste du krya på dig

Och du får snart ordning på dina monster. :)

2009-01-15 @ 22:35:38
Postat av: Kasper med matte

Önskar att du kryar på dig fort, både jag och matte önskar!

Åh, va mysigt det i alla fall ser ut där i sängen, ska man nu vara sjuk så ska man absolut ha det just så där!

2009-01-15 @ 23:24:03
URL: http://www.belof.se
Postat av: alla strövelstorpslagottona

Vi vill bara önska krya på dej

pussar

2009-01-16 @ 00:50:41
URL: http://lagottoflickorna
Postat av: Frippe

Krya på dig nu vännen!

Så att det inte blir som med Molles matte..

För då kommer det dregel med posten från mig!!Fniss,fniss

Så nu får du tusen krya på dig kramar från matte, så bli frisk annars kommer det på posten!!!

2009-01-16 @ 11:43:27
URL: http://frippe.bloggagratis.se
Postat av: malte o snoki

å va mysigt med sällis i sängen, även om det nu är grönögda uttomjordingshundar....hehe sötingar! krya på dig nu ordentligt o ta tag i olaterna sen när du känner dig piggare! krya på dig kram o gos

2009-01-16 @ 13:42:02
Postat av: camilla

Meeen vilket sängmys!!!!



Se till att hålla avståndet bara,jag ser nog att Tim har smittat Ina med det radioaktiva som var i Tims tränings bassäng :o))

Krya på dig!!!!

2009-01-16 @ 18:00:59
URL: http://www.bentley.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0