Middag med tjejerna och dagens planerade utflykt....

Igår kom "hundtjejerna" på middag, alltså det härliga gänget bestående av Sara, Frida och Linnea. Var jättetrevligt och som vanligt massa prat om allt möjligt, inte bara hundar ;) jag fick en underbar present av Linnea, ett spillsäkert tangentbord... kan gå åt efter alla mina kaffeolyckot i datarummet :) Hundarna fick ben av Frida så dom var så glada så. Frida fick utstå en hel del uppvisande av leksaker, Tim envisades med att lägga en sunkig tennisboll hos henne med jämna mellanrumm och visa upp allehanda andra fynd.... Roligast var föutom det trevliga sällskapet att se hur social och med Ina var medan dom var här... det märktes att det var folk hon kännde och hade accepterat för efter att hon skällt en del precis när dom klev in så var hon sen tyst och nöjd med att vara med och umgås och tigga gos (och mat...) från dom alla. Tack tjejer för en trevlig kväll!

Första gången vi alla lyckades hamna på samma bild :)


Annars har veckan mest rusat på, i torsdags var vi och simmade med Tim igen, 4+4+4 minuter vilket gick bra även om han blev ganska trött efteråt. Vägde honom igen, 45,1kg ligger han på så han har iallafall inte gått upp mer och tur är väl det... vi har bytt till basvarianten av färskfoder nu, innan fick han högenergin men det verkar han ju inte behöva nu.

Nä, nu ska jag bege mig... vi ska packa in hundarna i bilen och fara och hälsa på hos "Ghia med flock", sen kommer även "Sigge svamphund" med matte, ska bli roligt att få träffa dom alla. Hoppas att mina busfrön sköter sig skapligt nu när man ska träffa bloggvännerna i verkliga livet :)

Kommentarer
Postat av: Kasper

Mysigt med massa "tanter" på besök. ;)

Va kul att träfa bloggvänner - men Tim och Ina, min erfarenheter från dom är att man måste vakta sina eventuella köttbullar!

Sigge har jag träffat och han är jättemysig (matte är nog lite kär i honom!), och jättemysiga är dom där båda mattarna också. Tror dom har extra stora godisfickor!

Ska bli roligt med en rapport.

2009-10-17 @ 14:12:12
URL: http://www.belof.se
Postat av: Giah och Dahro

TACK FÖR IDAG!!! Var jätteskoj att ses!!!

Kärleken vaknade när jag såg dig, vackra INA hälsar Dahro!!!!!!

Kom SNART tillbaks båda två...Är inte ofta vi BÅDA får lekkompisar på besök...

Puss puss från oss.

Giah och Dahro

2009-10-18 @ 00:14:05
URL: http://www.belgarhuset.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0