Award

Vi har fått en award av Susanne med Pebbles ( http://hundtraningen.blogspot.com/ ) samt Elenor med Zidane(http://www.ilsanosfatboy.cybersajt.se/), tack snälla för det!

[award.jpg]


Awarden går ut på att skriva ner 7 saker om sig själv och dela de med andra på sin blogg. Här är 7 mer eler mindre "intressanta" fakta om mig:

1, jag har jättedålig fantasi när det gäller estetik, musik och rörelser och har därför mycket svårt att ex sätta ihop ett freestyleprogram till Tim vilket jag jobbat med länge nu, däremot gillar jag där moment och ordning redan är färdigställd och älskar därför lydnaden med dess förutsbästämmda ordning och moment i varje klass.

2, Jag är en riktig humörmänniska på gott och ont...

3, Jag älskar gelehallon, extra sugen blir jag när jag har feber av någon konstig anledning??.

4, jag har svårt att inte ifrågasätta allt nytt jag lär mig och analysera alla problem jag stöter på vilket ibland driver folk till vansinne, speciellt märks detta inom hundträningen där jag ofta vrider och vänder och analyserar även småsaker i allt för stor utsträckning

5, Jag är som skalman, har en inbyggd mat och sovklocka och fungerar verkligen inte när jag är huungrig eller har långt blodsocker vilket tyvärr min kära familj ibland får erfara....

6, Jag har inget lokalsinne, skulle nog kunna gå vilke i mitt eget badrum ;)

7, Jag kan inte tänka mig ett liv utan hund och min stora skräck är att bli allvarligt pälsdjursallergisk/asmatisk...

Eftersom de flesta bloggar jag läser redan verkar ha fått awarden och för att jag är lite lat av mig så får den som känner sig manad gärna hämta den här ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0