Snö, snö, snö....

Här hemma händer det inte så mycket, jag jobbade em igår och ska jobba långt pass em/kväll idag så hundarna har fått nöja sig med promenader och bus. Det har ju fortsatt komma massa snö så träning utomhus känns inte att tänka på, iallafall inte här hemma där dom knappt hunnit med att ploga gångvägarna.

Hundarna njuter iallafall av snön och själv tycker jag det är ganska vackert även om solen inte vill titta fram, fast nog  tycker jag ändå att det känns lite tidigt, hade gärna haft barmark ett tag till. Lite bilder blir det, fast endast tagna med lilla kameran då jag inte orkar ta med den stora ut när det snöar och jag har fullt upp med att ta mig fram själv ;)

Hej, hå, hej hå vi ut på tur ska gå.....


Weeeheee.... freedom!!!




Det som göms i snö....


...kommer upp... med Ina ;)


Busungar!


Bläää... snö i örat!


Mattes fjanthund <3


knasfia!!!




Älskade skitungar, dom trivs i snön :)




När vi kom hem möttes vi av följande syn på trappen... Anton uppskattar inte riktigt snön utan vill bli insläppt i värmen....



Kommentarer
Postat av: Jeanette, Sly & Enya

Stackars, stackars Anton;) Ja, hundarna älskar detta väder! En annan är glad så länge man kan ta sig fram;) Ses snart! Kram

2010-11-25 @ 11:16:19
URL: http://www.starsweepers.se
Postat av: Ann-Margret & Vinja

Ja hundarna ser verkligen ut att gilla snön :) Bra motion också om dom leker tillsammans :)



Blåser det hos er? Här blåser det svin kallt fast det bara är -4 grader ute, inte skönt ute alls :(



Nej inte kan det var skönt att vara kisse och frysa ute inte.

2010-11-25 @ 15:40:52
URL: http://heratorpetsvinja.webs.com/
Postat av: Johanna, Max & Java

Gud vilket fluffig Anton :D.

2010-11-25 @ 20:23:29
URL: http://jareback.com
Postat av: Kasper

Som hos mej! Jag vill vara ute, katterna inne. Ni har också mycket snö, ser jag. En vinter som förra året - NEEEJ1111 ropar matte!!!!! Som till och med vägrade skotta idag! (Hämmar sig i morgon.)



Ser att Tim och Ina trivs lika bra i snö som jag. Och det minns jag ju från förra vintern. :)

2010-11-25 @ 23:44:56
URL: http://www.belof.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0