Utmanad av Camilla

Har blivit utmanad av Camilla (http://bentley.bloggagratis.se/) för ett tag sen och äntligen kommer svaren från mig :)


Vilken mat äter du ofta?

Älskar pasta i alla former så det blir det ofta


När du är på kalas, är du personen som sitter eller hjälper

du till att duka av?  Försöker oftast hjälpa till


Var sitter du helst när du bloggar?

Har bara en stationär dator som finns i datarummet så det blir till att sitta vid den (oftast med en katt på tangentbordet samtidigt..hmmm)


Köper du ofta Triss?

Köper i princip aldrig nåt sånt, får av sambons mormor ibland vid högtider och så


Vilken stad eller land har varit din bästa semester?

Har inte rest så mycket men trivdes väldigt när vi var i grekland (på lefkas)

Vilken TV-kanal tittar du mest på?
Oj...tittar inte så mkt på tv...trean eller femman tror jag....

Här är reglerna: Välj ut 4 stycken som du vill ska svara och utmana dem sedan på deras bloggar. Be dem läsa din, och låt personen som utmanat dig veta när du svarat på utmaningen!

Jag tror att de flesta redan fått utmaningen eftersom jag är lite sen så jag ger den till de som läser här och inte fått den ännu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0