Sega dagar just nu...

Det händer inte så mycket här hemma just nu därför blir det lite si och så med bloggandet... Jag är fortfarande väldigt seg efter förkylningen som inte vill ge sig helt och även om jag jobbade måndag-onsdag så var det ungerfär det enda jag orkade med...  känns som jag kan sova hur mycket som helst just nu... suck! Är iallafall  ledig nu över nyårshelgen och hoppas att jag ska hitta lite energi så jag och hundarna kan hitta på lite roliga saker igen. Husse har även han blivit halvkrasslig så det går lite på halvfart just nu här hemma.  Förutom ett simpass för Tims del så har hundarna  fått nöja sig med halvtråkiga promenader, lite bus med varandra och lättare inomhusträning i form av nyponte sök, aktiveringsleksaker mm, alltså sådant som inte kräver så stor koncentration från oss tvåbenta. Jag och Ina har även tränat en hel del byteshandel, om det ger nåt resultat i slutänden återstår att se.

Får passa på att önska alla ett riktigt GOTT NYTT ÅR och en fin start på 2011, hoppas det blir ett underbart hundår!

Kommentarer
Postat av: Jeanette, Sly & Enya

Lyckosamt 2011 till er & de 4-benta! Hoppas att du blir helt kurerad & känner energin flöda på nytt:) Vi får synas när jag kommer hem till Linköping! Kram från oss

2010-12-30 @ 20:37:59
URL: http://www.starsweepers.se
Postat av: Stella o Doris matte Lotta

Tack för din fina kommentar den värmde!!



Önskar er en God fortsättning och hoppas att förkylningen ger med sig, men de är sega så här vintertid tyvärr......

2010-12-30 @ 20:44:19
URL: http://www.blondinstella.bloggagratis.se
Postat av: Ann-Margret & Vinja

Hoppas du kryar på dig snart nu då :) Här är vi också hängiga och förkylda. Man blir ju så jätte seg när näsan rinner hela tiden och huvudet värker :(



Tur dina vovvar kan busa lite med varandra iaf när du är lite seg.



Jag och Vinja vill önska er Ett Riktigt Gott Nytt År.

2010-12-31 @ 00:37:53
URL: http://heratorpetsvinja.webs.com/
Postat av: Kasper med matte

Önskar dig både ett gott slut på gamla året och ett Gott Nytt!

Hoppas krassligheterna ger med sig, men visst är det segt så länge de pågår.

Är inte alls säker på att hundarna upplever promenaderna som direkt halvtråkiga! Jag och matte tror att dom har riktigt kul! Att busa med varandra ute i snön - det är inte tråkigt för oss hundar. Tycker i alla fall inte jag. :)



Men ännu roligare blir de nog trots allt med en kry matte. Hoppas kryheten kommer tillsammans med nya året!

Nosgos och svansvift från mig och hälsningar från matte.

2010-12-31 @ 01:20:26
URL: http://www.belof.se/Kasper-index.htm

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0