Börjar stå på benen igen...

Blir ett kort inlägg.... vill bara tala om att jag så smått börjar komma igång igen. Tyvärr blev jag inget klokare av läkarbesöket då dom inte hittade något uppenbart fel, dock har yrseln börjat klinga av självmant och även huvudvärken börjar bli bätttre. Ska väl inte påstå att jag mår helt ok ännu men jag börjar orka vara igång lite iallafall och igår lyckades jag faktiskt jobba även om det gick lite segt imellanåt. Skönt att det går åt rätt håll igen, jag hoppas bara att det inte kommer tillbaka för det var riktigt otrevligt att må så dåligt som jag gjorde.

Hundarna har varit små änglar som stått ut med en kass matte, nästintill ingen aktivering förutom hussepromenader och allmännt trista dagar. Ina har blivit riktigt mattig av att jag varit dålig och på något konstigt sätt tror jag att detta kan ha stärkt vår relation ytterligare för jisses vad trevlig och mysig hon har varit när vi släpat oss runt på promenader. Tim tycker det är skönt att jag börjart piggna till lite eftersom han slappnar av mer då... han är ju så känslig och vill ju gärna ha koll på sin matte. Nu hoppas jag att vi kan börja komma igång allt mer, dock tar jag det skapligt lugnt och känner mig för allt eftersom då jag fortfarande får bakslag (huvudvärk mm) om jag tar i för mycket.

Önskar alla en fin helg så ska jag läsa ikapp hos er nu framöver, har inte orkat tidigare.

Tur man är en mästare i att slappa när matte varit en riktig soffpotatis....

Kommentarer
Postat av: Kasper

Va BRA att matte Anna mår bättre nu. Såna där konstigheter bara liksom kommer ibland, säger min matte som oockså har undrat varför. Även om hon aldrig sökt läkare. Det går över. Hon har hart ett par perioder på ett par veckor när yrsel och mästan-av-tuppning hörde till vardagen, men det är helt bra nu. Det gick ganska många år mellan perioderna.

Och visst är vi jättefina, vi hundar, på att läsa av våra mattar. När dom är dåliga, ja då passar vi också på att slappa. Och mysa och trösta. Och vila ut.

Önskar fortsatt god bättring!

2010-06-11 @ 23:42:25
URL: http://www.belof.se/Kasper-index.htm
Postat av: Sigge Svamphund

Hoppas att eran matte mår bättre nu.

En undran från min matte...........

Tog läkarna prov för borrelia?

För enligt matte som haft det många gånger kan det ge precis såna symptom

2010-06-12 @ 08:34:27
URL: http://svamphunden.bloggplatsen.se
Postat av: Susanne o Pebbels

Härligt att du är på bättringsvägen. Visst är det praktiskt att ha en "soffpotatisknapp" på vovven? Är guld värt vid tillfällen som detta.



Krya på dig!

2010-06-12 @ 08:52:26
URL: http://hundtraningen.blogspot.com
Postat av: Kicki

TACK Anna för en trevlig dag med spår!!

2010-06-12 @ 16:25:12
URL: http://www.rottisannie.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0