Veckan kom och gick...

Har varit dålig på att blogga under veckan, har jobbat hela veckan och ska straxt iväg och jobba mitt korta sista pass. Det märks att jag inte riktigt har ork till att vara superaktiv när jag jobbar 6 dagars vecka eftersom det flesta passen är rätt långa (omkring 9,5 timmars pass) där man måste vara tillgänglig och förhoppningsvis alert hela tiden (jobbar som personlig assistent). Första delen av veckan kantades av lydnadskurs  och träning med Jeanette för Ina och ett simpass för Tim. Annars har det mest bara blivit vanliga promenader och ganska mycket vila då orken inte riktigt velat infinna sig helt. Dock blir jag ledig ett tag nu så jag hoppas på att vila lite och landa i helgen och ta nya tag nästa vecka. Är iallafall härligt att solen tittat fram flera dagar och bjudit på härlig värme.

Måste iallafall berätta att Tim fortsätter må prima utan sin smärtlindring och det är en fröjd att se hur glad, stark och rörlig han är... precis så som en frisk hund är! Är så glad och tacksam för all stöttning vi får och har fått genom norsholms underbara rehabpersonal och jag hoppas på att Tim får fortsätta må bra nu så han kan fortsätta leva livet som han gör med stor aptit och glimten i ögat :)

Vill bara önska alla en riktigt härlig helg!









Kommentarer
Postat av: Sara

Underbart att höra att Tim mår bra utan sin smärtlindring och visst är det härligt att vi äntligen fått lite sol och värme :)



Kram

2010-05-22 @ 14:48:14
URL: http://www.ikarosochozzy.blogspot.com/
Postat av: Jeanette,Sly & Enya

Fina bilder på dina sötnosar:-) Njut av helgen så ses vi nästa vecka! Kram

2010-05-22 @ 15:29:09
URL: http://www.starsweepers.se
Postat av: Gunbritt med hela flocken

Toppen att Tim mår så bra utan medicin nu!!!

Fina bilder på dina fyrbentingar :) Hoppas vi snart får se dom LIVE igen och er oxå ;) Det börjar ju bli sommar äntligen :)

Kram Gunbritt

2010-05-22 @ 22:13:35
URL: http://www.belgarhuset.com
Postat av: Kasper

Matte och jag blir så glada över att Timsen mår så bra! Skönt, att han kan slippa smärtlindring!

Så fina, sköna bilder på både Tim och Ina, här mår dom riktigt bra!

2010-05-22 @ 23:39:57
URL: http://www.belof.se/Kasper-index.htm

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0