Simträning och lite lydnad

Blir ett ganska kort inlägg, är rätt trött och har lite småsaker att fixa innan det är tillbaks till verkligheten och jobb igen.

Dagen har bjudit på simträning för Tims del, vi försöker att rehabsimma honom ca 1 gång i veckan nu när det börjar bli kallare ute... vill försöka mota olle i grind så länge det går så att han håller sig så fräsch det går efter hans förutsättningar. Tim har varit utan smärtlindring i ca ½ år nu och han fortsätter kännas bra, rörlig och jämnmusklad, jippie! Visst önskar jag att han skulle ha lite mer rygg och korsmuskulatur men han känns iallafall jämn och han tar ut steget som han ska så det känns bra. Vägde honom idag, han ligger på ca 39 och det är nog ganska lagom, målet var ju att hålla honom precis under 40 kg. Tim fick simma 10+9 minuter idag och vi har böjat lägga in korta stunder med jetstreamer, fungerar riktigt bra så det bådar gott inför vintern.





För Inas del har det blivit lydnadsträning i omgångar idag, känner mig riktigt pepp just nu efter att ha haft paus i träningen... var nog nyttigt för både henne och mig med lite vila. En sammanfattning av dagens träning finns på film nedan om någon vill se. Inga jättebedrifter kanske men just Inas attityd och förmåga att allt bättre behålla fokus på mig och det vi gör trots olika störningar runt omkring känns riktigt kul :)




Önskar alla en fin vecka!

Kommentarer
Postat av: Nina & Jackie

Jag tyckte det såg fin-fint ut!

2010-10-17 @ 22:32:05
URL: http://ninavarblane.blogspot.com
Postat av: Kasper

Åh Tim, så skönt det ser ut!!!! Inte utan att jag också... ;)

Men ja ghar ju sjön, än så länge.

Jag och matte är så jätteglada över att du mår så bra!

Och Ina är så duktig, så duktig...

2010-10-17 @ 22:41:06
URL: http://www.belof.se/Kasper-index.htm
Postat av: Jeanette,Sly & Enya

Roligt att glädjen är tillbaka i lydnadsträningen, ser jättefint ut:)

Kram

2010-10-18 @ 09:44:33
URL: http://www.starsweepers.se
Postat av: Nadine o Saiko

Jättehärligt att se er träna! Ser riktigt bra ut :D

2010-10-19 @ 00:32:51
URL: http://allyouwanted.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0