Stolt matte!

Idag gick jag och Tim med en kompis och hälsade på hennes häst som jag hjälpt till med förr. Tim har ju inte varit där på länge så jag visste inte riktigt hur han skulle klara miljön men det gick utmärkt! Vid stallet går det lösgående höns som jag var rädd att Tim skulle intressera sig för men han var jätteduktig, gick försiktigt förbi dem och kollade på dem på avstånd. Han var även duktig mot hästarna och de människor som var där och höll sig faktiskt riktigt lugn trots att han var lös. På hemvägen passade jag på att träna lite fotgående, och läggande/ställande. Med tanke på mijön och störningarna tyckte jag att Tim var kanonduktig. Så idag var jag stolt över att vara ägare till min mysiga trollunge, folk får säga vad dom vill... Vi trivs i alla fall ihop och har kul!

Tim ligger platsad och spanar på hönorna
image102

Sociala Tim gillar Linnea :)
image103

Puss på dig Wille sötnos
image104

Fotgående
image105

Ge mig bollen då!
image106

Braaaa...
image107

Vad vill du matte?
image108

Kommentarer
Postat av: Tessan

Så mysigt!! Jag blir så sugen att få rida igen varje gång jag ser en häst....

Kommer du på samträningen på söndag??
Kramis

2007-12-28 @ 22:39:15
URL: http://www.ackebus.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0