Lek med apporten

Idag fick Tim bära lite på träapporten, det går bra så länge han får springa med den men han vill inte lämna den till mig eller "bara" hålla fast den. Försökte mig även på lite linförighet, Tim hade väldigt svårt att koncentrera sig när husse var med så det slutade med att jag bara klickade kontakt med honom en bit från husse. Vi såg även två hundar på avstånd, Tim skötte sig skapligt. Han höll koll på dem men var tyst och lugn och det var lätt att få kontakt med honom så fort de passerat.

Min bara min!!!
image26

Tjoho!
image27

Ge mig den då
image28

Vad vill du? kommunikationsproblem mellan mig och Tim
image29

Ibland blir det bara bak o fram...
image30

Kommentarer
Postat av: Anna

Timsevimse, hoppas att du inte "attackerar" nån av katterna som du ska besöka ikväll. kram från kompisen Anna

2007-11-17 @ 19:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0