Understimulerad hund i stallet

Tim tycker det är trist nu när jag har tentaperiod och inte mycket ork över till annat (läs seriös träning). Han fick iallafall följa med till stallet medan jag skulle mocka (fick sjuts dit o hem). Han var nog ganska nöjd över att få springa lös och pyssla runt lite i stallet, han trivs verkligen där.

På kvällen blev det lite klickerträning med nos och tasstarget för att Tim skulle få lite tankearbete, dock har jag ingen fantasi just nu så det är svårt att komma på hur jag ska försvåra olika saker för honom. Han är ju oftast väldigt kvick och  fattar fort vad man vill. Tim fick även smaska märgben så kvällen blev nog ganska okej enligt honom ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0