Joggat med husse

Idag var husse så duktig så han tog och joggade ett varv i spåret (2,5km) med Tim....eller som husse utryckte det...85 kilometer ungefär....fast det kanske är så det känns när man inte är van att jogga :) Hoppas bara att det håller i sig så att han forsätter jogga ett par gånger i veckan framöver. Skulle vara bra för både husse och Tim. Själv har jag bara tagit det lugnt sen jag kom hem förutom en kort promenad med Tim, hade ingen ork kvar efter en lång dag på praktiken...Zzzzz... Hopaps jag ska orka lite mer imorgon, det är ju underbart ute i det här vädret.

Tim balanserar på en stock
image668

Kommentarer
Postat av: Cavvetjejerna

Som vanligt en UNDERBAR bild

2008-04-23 @ 23:31:19
URL: http://cavaliersajten.bloggagratis.se
Postat av: Kicki

Heja vad ni jobbar på bra med motion!!
och fina bilder..Kram Kicki

2008-04-24 @ 15:26:13
URL: http://www.kickifohlin.blogg.se
Postat av: molle

tänk att det är alltid hussarna som sköter motionen, och mattarna lydnaden.. skumt det är lika fördelat här..

2008-04-24 @ 18:11:26
URL: http://bobmarley.bloggagratis.se
Postat av: Tessan och

Hmmm här håller inte någon i motionen....men jag kan ju skicka med mina 2 med Jonas...ha ha det blir perfekt träning för lårmuskulaturen och biceps;)

Tänk vad alla är avundsjuka på eran kamera...SUCK ska försöka investera så småningom ....men vet ju inte i vad??
Kramis vi syns på söndag!

2008-04-24 @ 20:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0