Höglöp...

Zzzzzz...idag är jag trött för det blev i princip inget sovit inatt då Ina gick in i höglöp omkring kl 21:30 igårkväll. Det var som att trycka på en "on" knapp på båda hundarna, innan har dom skött sig riktigt bra men nu låg dom och pep, gnydde och ylade och kunde över huvud taget inte låta bli varandra. Vi gjorde så att Ina fick sova med husse i sovrummet och jag och Tim sov i soffan, dock pep hundarna så mycket att dom även lyckades störa grannen under oss sa han när jag träffade på honom i morse men jag bad om ursäkt så jag tror det är ok trots allt. Tim kunde dock inte stressa av alls hemma så i förmiddags efter en längre promenad med honom lämnades han till pappa så får han vara där och vila upp sig mentalt. Det dumma är att pappa har gjort något med ryggen så att han har så ont att han knappt kan gå ut med sin egen hund så vi måste ändå gå över och rasta Tim imellanåt. Tur att han bor så nära och att Tim finner sig såpass bra ändå i att vi kommer och går lite trots att han inte får följa med oss hem. Nåja, Ina har iallafall vilat hela eftermiddagen här hemma och legat nära, nära mig och sovit i soffan, märks att även hon slappnar av mer när hon inte har Tim i närheten att sukta efter. Nu hoppas jag på att få sova inatt iallafall eftersom Ina verkar hålla sig lugn och tyst, det är ett pyssel att ha hund ibland...

Zzzzzz.....jobbigt och löpa....


Kommentarer
Postat av: Pia

Men stackars er allihop......OCH grannen.

Säg till om ni behöver hjälp. Lät inte bra med din pappas rygg.

Jag lovar Ina sover.......... :)

2008-12-10 @ 00:14:26
Postat av: lotta

ojoj...ja, det där kan vara jobbigt:((stackare..

2008-12-10 @ 16:42:48
URL: http://www.juniocola.bloggagratis.se
Postat av: lotta

ojoj...ja, det där kan vara jobbigt:((stackare..

2008-12-10 @ 16:43:05
URL: http://www.juniocola.bloggagratis.se
Postat av: Kasper

Jag säger bara - den biologin!!! Ojojoj...

2008-12-10 @ 16:56:57
URL: http://www.belof.se
Postat av: Marianne

Det är ingen höjdare att bo i hyreshus med löptik och hane nära varandra. Våra hundar brukar yla 3-4 dagar då tikarna är i höglöp.

I morgon så blir det läkarbesök med handen. Aj aj vad handen värker.

Ha det gott

2008-12-10 @ 21:39:27
URL: http://www.ekoxenskennel.se
Postat av: Pia

Hoppas att ni fick sova!!!!

2008-12-10 @ 23:20:34
Postat av: malte o snoken

ja det är inte lätt för nån när hormonerna slår till..hihihi hoppas du får sova ikapp nu!

2008-12-11 @ 12:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0