En seg fredag

Idag har det mest blivit vardagsträning med Tim, han var väldigt noncharlant när vi var ute, lyssnade bara när han själv ville...lite "jag ska bara"... Jag fick tänka på att vara nogrann med att få igenom det jag ville och se till att han reagerade när jag bad om något, efter ett tag gick det bättre. Troligtvis är han lite ifrågasättande för att han har en del överskottsenergi. Jag har lite dåligt samvete för att jag är så enormt trött och inte orkar aktivera Tim så mycket idag heller så jag gav honom en leksak i förskott (han skulle fått den när han fyller år). En fin "gosedjurskobra" som Tim tyckte var jättemysig att leka och gosa med.

Får jag den?
image342

Konsten att döda ett gosedjur...
image343

Aaahhhh...mördarhunden Tim
image344

 Tugg, tugg...Tim har insett att den piper uppe vid huvudet...
image345


Kommentarer
Postat av: Tessan

Ja men gumman då!! Inte behöver du ha dåligt samvete för Tim!! Det är bara nyttigt för en hund att få ha "tråkigt" ibland annars får du snart en överaktiv hund som inte kan koppla av!! Du är ju jätte duktig, ta det lungt och tänk även på dig själv...
Kramis!

2008-02-23 @ 00:39:03
Postat av: Krösse

Häftig orm alltså...när fyller tim?

2008-02-25 @ 17:02:33
Postat av: Anna

Tim fyller 3 år den 22/3

2008-02-25 @ 22:30:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0