Kopplepromenad och hundmöten

Idag har det inte blivit någon direkt träning, bara en längre koppelpromenad borta vid spåret. Hade sällskap av Anna H. Tim var lite ofokuserad och dragig i kopplet men det blev bättre efter ett tag, vet inte var han hade tankarna idag. Misstänker att det går någon extra spännande löptik i närheten. Vi mötte tre hundar varav en drog mot oss,  Tim skötte sig utmärkt, gick fint med kontakt vid sidan om mig och brydde sig inte nämnvärt om dem, han kan ju...speciellt om man har köttbullar...

Annars har det inte hänt mycket, Tim ligger och gnager märgben och jag är trött. Tim verkar rätt nöjd ändå eftersom han fick vara med i stallet igår vilket tar en del mental energi av honom.

På väg ut på promenad
image220

Kolla vad jag hitta matte, ska vi leka...kom igen då!
image221

Söt trollunge får ställa upp som fotomodell under promenaden
image222

image223

Tröttsamt att promenera
image224

Märgben är smaskens!
image225

Kommentarer
Postat av: salma

Vilken snygging du är Tim. Märgbenet ser vääldigt smaskigt ut.

2008-02-01 @ 19:38:52
URL: http://salma.bloggagratis.se
Postat av: Tessan och

Mumsigt med märgben...har mina oxå fått idag!
Vi ses på söndag!!

2008-02-01 @ 23:56:49
URL: http://www.ackebus.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0