Köpt sökrulle och nytt täcke

For till stallbutiken med Jonas och Tim för att handla mat, en sökrulle och ett nytt täcke som Tim kan ha när han ska ligga still längre stunder efter ansträngning när det är kallt. Tim låg mellan två storlekar i täcke så vi valde det något större (80cm!) för att det verkligen skall gå ner och täcka bak/höfter för att värna om hans muskulatur eftersom han är röntgad med c/d höfter.

Tim poserar i sitt nya täcke
image253

Tim fick även prova på att bära sökrullen lite inomhus då vi skickade honom mellan oss likt en budföring, det gick jättebra. Tim tog den direkt och sprang stolt till husse, sen skickade husse honom till mig och han kom och gav mig den direkt i handen!  Jättepositiv var han, min duktiga trollunge. Blir till att prova om han vill ta den ute nu om husse går ut ca 5 meter.

Titta husse vad jag fick!....Katten Anton kollar fundersamt på...är dom galna?
image254

Tim springer fint mellan oss och lämnar sökrullen
image255

Kommentarer
Postat av: annabel

åh vad fin han blev i sitt (stora!) täcke. jag gillar att anton ser ut som en rymdkatt på kortet också ;) puss!

2008-02-06 @ 15:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0