Långpromenad i solen

Idag blev det en längre promenad på Tinnerö med Tim. Passade även på att låta honom sitta lite med apporten samt bära den, idag var han lite flamsig men han tuggade ingenting så det var bra.  Annars fick han mest springa som han ville, blev några spontan inkallningar och så fick han gå vid sidan när vi träffade folk och bilar. Behövde bara koppla upp honom en gång när jag såg en hund på håll, visserligen brydde sig inte Tim om den men man vet ju aldrig. Nu blir det en lugn kväll för båda jag och Tim är trötta efter promenaden på nästan 2,5h.

Tim sitter högt uppe med jättefin utsikt bakom sig
image305

image306

Tim ville hellre hitta egna saker att bära och apportera
image307

Tränar och bära apporten i ny miljö
image308

Tim sitter otåligt med apporten.....ge mig bollen nuuuuu...
image309

Ett galet skogstroll?.....nää, det är det bara Tim med bollen....
image310

Jag gillar min boll!!!
image311

Vackert när solen börjar gå ner...
image312

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0