Lära in kryp...

Idag har jag klickertännat lite inomhus, börjat så smått med kryp, vilket inte var det lättaste. Kör jättekorta pass för att Tim ska orka tänka när det är helt nytt, hittils verkar han lite förvirrad över vad jag vill men kröp några steg iallafall så jag får vara nöjd. Blev även lite positionsträning och vändningar på stället, Tim var lite snubblig och hade lite dålig koll på baken men kämpade på bra med en trevlig vilja. Jag tycker Tim har börjat tappa lite ryggmuskler, vet inte om det är för att vi bytte från ett högenergifoder till ett lite mildare, ska se om vi inte ska gå upp till högenegrin igen nu när jag tänkte försöka muskla upp honom lite. Jag får erkänna att det har varit lite dåligt med Tims träning ett par dagar, mest vanliga promenader och lite hjärngympa/apporteringsträning. Måste komma igång och börja träna lite mer fysiskt träning med honom så han börjar bygga muskulatur.

Vi läntar efter ihållande vårväder och ännu ljusare kvällar så man ser och träna ordentligt. Bilderna är  från i helgen när man hinner vara ute i ljuset

Puss min trollunge!
image369

image370

Kommentarer
Postat av: Tessan och

Hej hopp!!
Vilka härliga bilder! Ses på söndag...
Kramiz och tack för den fina komentaren på min blogg...det värmde:)
//Tessan med "odjuren"

2008-02-29 @ 16:20:56
URL: http://www.ackebus.se
Postat av: Petra

Oj vad fint kort.. :)
Ja han är allt lik Trisse...
ha de bra, och lycka till med tränandet.
Petra, Trisse och alla bebisar

2008-03-01 @ 18:39:36
URL: http://www.whiteicewolfs.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0