Lite trixträning

Det har varit en lugn vecka för Tim med mestadels vanliga tråkpromenader då jag har varit helt slut sen jag började min praktik i måndags. Idag blev det lite kvällsaktivering med hjälp av klickern då vi repeterade lite olika trix, tasstarget och vändningar på stället. Tim blev ganska trött i huvudet då han var laddad och ville så mycket så han testade massor olika beteenden, det är riktigt kul och se honom då. Han kämpar verkligen och hade sån fart till tasstargeten så den gled längst hela golvet. Funderar på om man skulle kunna använda tasstargeten för att börja lära in rutan, men risken är att jag lär in nåt tokigt eftersom jag har så dålig koll på det momentet, men nån gång måste ju vara den första om man ska lära sig. Nu lockar sängen, ska ju upp kl 5 imorgon bitti, Zzzzz.....

Tim kan "buga"...
image337

Koncentrerad Tim påväg att "vinka" (se tassen)
image338

Mot targeten!
image339

Om man försöker göra allt samtidigt blir det balett (kanske freestyle?)...Tim va lite ivrig, här ska han egentligen vinka
image340

Bläää matte nu skiter jag i dig!
image341

Kommentarer
Postat av: malte o snokens matte

Sicken sötnos!! /Malte o snokens matte

2008-02-20 @ 22:57:07
URL: http://www.malteochsnoken.bloggagratis.se
Postat av: Tessan och

Söt han är!!!!
Hur lär man ut buga???

Kramis
Tessan med voffs!

2008-02-21 @ 23:30:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0