Ridtur i solen

Tim fick följa med när jag skulle rida idag. Han skötte sig utmärkt trots att hästen var kanonpigg och testade mig en hel del. Tim blev ganska trött, tufft att hänga med i hästens tempo och hålla koll på allt. För en gångs skull blev det lite kort tagna under ridturen.

På väg ut på ridtur
image318

Trav i skogen
image319

Vid en fin sjö
image320

Vad vill du matte?...Kommunikation från hästryggen
image321

I galoppen får Tim springa på för att hänga med
image322

Full fart framåt på en väldigt pigg häst
image323

image324

Duktig kille, matte är nöjd över sin trollunge...
image325


Kommentarer
Postat av: Tessan och

Oj så avundsjuk jag blir!!! Så underbart härligt det ser ut... Trollungen är såå duktig, mina "bollar" skulle nog bli ihjältrampade:(
Syns i morgon...

2008-02-16 @ 22:35:55
URL: http://www.ackebus.se
Postat av: Nova

Nästa gång du rider kan jag ställa upp som störning för hästen, du får du lite att jobba med. Jag har nämligen inte riktigt kommit underfund med om jag gillar dem, vill döda dem eller om de bara är livsfarliga - skäller som en galning när jag ser dylika djur!!!

2008-02-17 @ 13:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0