Hmmmm...vad ska jag ha för rubrik...

Kan nog säga att både jag och Tim verkar lika borta idag... Zingo och Tim var lite bröliga idag, for runt när vi var ute och hade svårt att koppla av inne så jag lämnade hem Zingo ett tag så han fick mysa lite med husse medans jag tog med Tim till stallet. Det blev en promenad dit tillsammans med min kompis Anna. Tim fick vara lös i skogen och i stallet, han skötte sig bra men verkade vara i sin egen lilla värld och gick  mest och lufsade omkring. Passade på att låta honom ligga periodvis medans jag tömkörde hästen, nyttigt för honom att kunna ligga lugnt och stilla medans det är liv och rörelse runt omkring. Det gick faktiskt riktigt skapligt, Tim höll sig lugn och fin tills jag gav frikommando, då försökte han kramas med Anna som inte riktigt ville. Kände att det inte var någon ide att kräva några större övningar av Tim idag ute då han helt enkelt inte var på topp utan idag. Det var väldigt mycket folk och även små barn i stallet och trots alla intryck och tjoande barn höll sig Tim lugn och låg mest på stallplan och spanade, skönt att även han kan slappna av ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0