Noll koll i snön

Idag hade jag planerat att träna ett lydnadspass med Tim men han hade väldigt svårt att koncentrera isg i snön, ville bara leka och latja runt. Efter en stund gav jag upp och körde lite olika trix istället för att få upp kontakten mellan mig och Tim. Det blev lite snurra, slalom, sidsteg mm. Tim vaknade till och tyckte det var riktigt roligt men orkade bara en kort stund innan snön blev för frestande igen, ibland undrar man om det existerar något bakom de där lurviga öronen...

Spännande dofter i snön är roligare än lydnadsträning...
image133

Kom igen matte, tjohoo...
image134

image135

Inkalllning med extra glädjefnatt
image136


Kommentarer
Postat av: Nova

Det gör inget om det inte finns något bakom de lurviga öronen - bara man är stilig!!!
Jag har "olurviga" öron, men det fattas något på mig också ibland, säger matte......
Och förresten, vilken hund kan motstå tokryck i snön? Inte jag i alla fall!

2008-01-07 @ 13:41:15
Postat av: Tessan

I flera dagar har jag försökt att få in ett inlägg...prövar igen!
Jag skulle ju säga att "vintervargarna" var så fina!
Kramis
Tessan och "pälsbollarna"!

2008-01-08 @ 22:43:41
URL: http://www.ackebus.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0