Promenad till stallet och lervälling

Tim fick följa med mig till stallet, det blev en promenad i mörkret genom skogen ocg klafsiga leriga skogsvägar. Tim var nöjd över att få springa lös och skötte sig utmärkt. Han fick följa med på en kortare skrittur och sen var han med när jag red i paddocken. Han lyssnar riktigt bra nu från hästryggen, även om han ibland försöker ifrågasätta en del. Som när jag ville att han skulle ligga still när jag skule  trava på volt, det tyckte han var tråkigt men efter en påminnelse om att jag hade ögonen på honom skötte han sig bra. Annars var han väldigt lugn och fin idag,men positiv,  inte alls lika låg som igår utan var sig själv. Tyvärr glömde jag ju kameran men bidrar med ett par halvdåliga kort tagna med mobilen

Tim är med när jag gör i ordning hästen Savanna.
image213

image214

Tim har lagt sig i den mysiga och varma halmen
image215

image216

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0