Lugn dag för Tim

Idag har jag och Tim inte gjort speciellt mycket alls, vi hade besök på em av pappa och hans hund så vovvarna fick varsit märgben att smaska på. Ingen träning idag utan det blev en vilodag för oss alla här hemma, kan behövas ibland.

Såg att Tessan utmanat mig:


Ni utmanade kan kopiera detta: Varje utmanad börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir utvalda ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna. (dessa)Till slut väljer bloggaren tre nya bloggare och gör en lista av deras namn... Efter att det är gjort skriver han/hon en kommentar i deras blogg för att låta dem veta att de har blivit valda och att de ska läsa ens egen blogg för mer information...Timsevimse har blivit utmanad av ackebus
Att avslöja : 6 underliga/egendomliga saker om mig själv.

Jaja.....
1) Jag kan inte gå i "vanliga byxor" hemma, så fort jag kommer in åker mysbyxorna på (även om jag egentligten tycker att de andra byxorna är lika sköna)
2) Jag hittar gärna på "egna" ord utan att tänka mig för som ex "slut-intro" (till glädje för andra som har väldigt roligt åt det)
3) Jag måste alltid pussa/krama min hund straxt innan jag somnar ifall han skulle bli dålig/dö under natten (ja...jag är knäpp...och nojjig...)
4) Jag har svårt att släppa saker som har med min hund och vår relation att göra (ältar)
5) Jag hatar att duscha, tycker det är supertråkig men badar gärna (länge)
6) Jag kan inte somna på rygg för jag börjar alltid fundera på saker om jag ligger på rygg men inte om jag ligger på sidan

Timsevimse utmanar:
Bentleys matte
"Tanten" (Ett litet katteri)
Saccos matte


Kommentarer
Postat av: malte o snoken

vem skulle inte pussa sig trött på den där snyggproppen innan man somnar!

2008-07-01 @ 07:44:53
Postat av: Tanten

Känner mig verkligen som en gammal idiot... Jag har försökt att kopiera över utmaningen till min blogg så att jag kan skicka den vidare men det går inte?!!

Hur gjorde du? Det fungerar varken att kopiera eller klippa ut testen från dig sida....

2008-07-01 @ 19:12:20
URL: http://ettlitetkatteri.bloggagratis.se/
Postat av: Kasper

Vill bara säga hej till Tim, min... ja, vad heter motsatsen till miatyr? Maxiatyr kanske?

Förresten tycks våra båda mattar vara ganska lika i åtminstone ett avseende - min pussar mig också godnatt! Fast jag TROR inte det beror på att hon tror att jag ska dö. Men lite mysigt godnattgos ägnar vi oss ändå alltid åt. Efter att jag fått mitt sednattliga märgkex...

2008-07-01 @ 23:44:37
URL: http://www.belof.se/Kasper-index.htm

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0