Spårat lite med trevligt sällskap :)

Idag på lunchen träffade jag och Jonas på Tessan så det blev bestämt att vi skulle ses i "vår sökskog" sen, alltid kul med lite sällskap. (eller, ehh...jag mer eller mindre fjäskade in mig hos Tessan för att få sällskap...oooops...)Tessan var redan där med sina hundar när vi kom. Idag släppte jag ut Tim så att han fick umgås med Tessans pälsbollar, det gick riktigt bra då Primo var övertydlig i sina signaler och jag höll mig lugn vilket gör att Tim fungerar ok.  Jonas la två ganska korta spår till Tim med knappt 1 timmes liggtid. Tim var duktig och spårade på bra, dock blir han ju ganska het men jag är nöjd ändå eftersom han går med låg näsa och löser uppgiften. Det var skönt att komma ut i skogen en sväng. När jag satt och fikade kröp Primo upp i min famn, han är ju ett charmtroll även om han egentligen bara ville åt min köttbulleficka :) Tim brydde sig inte om att Primo fjäskade in sig hos mig, han hade fult upp med att strosa runt och kolla läget. Det märks att det var ett tag sedan Tim spårade ordentligt, han har varit så lugn så hela kvällen och sussar gott nu.

Tim spanar in Acke


Tim och Primo


Puss på dig Primo!


Tessan och Acke spårar


Jag och Tim på väg till spårstarten


Tim spårade fint


Tim i spårslutet där det låg en leksak


Tessan och Primo i spårslutet


Tack Tessan för sällskap i skogen, det gör jag gärna om :)

Kommentarer
Postat av: malte o snken

hej lillpojken...hihihiih nä vi ska inte retas når vi själva inte vill bli kallade baysnok o sånt...

va ni såg ut o ha det mysigt i skogen! som matte skrev till tessan vi fick oxå lust o sätta oss o fika i skogen. Matte säger också att din matte har så fina slingor i sitt hår! jättesnyggt!

ha en skön lördag! två blöta taxnosar i nyllet!!

2008-06-28 @ 11:18:02
Postat av: Tessan och "pälsbollarna"

Fjäska?? Ha ha det var bra att du gjorde det, för det var jätte trevligt med sällskapet!



Kramis!

2008-06-28 @ 20:13:00
URL: http://www.ackebus.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0